Volg uw facturen op !

4.1. Bepaal een factuurdatum en ken een nummer toe. Raadpleeg de lijst van de gemaakte facturen en bepaal het gepaste nummer door op de knop “lijst factuurnummers” te klikken
4.2. Bepaal een vervaldatum waarop de eventuele betalingsachterstanden en verhogingen (bepaald tijdens stap 1) zullen berekend worden
4.3. Eenmaal alle gegevens zijn ingegeven en opgeslaan, creëer uw verkoopfactuur (PDF formaat) door op de knop “Printen/Aanmaken van deze factuur voor de klant” te klikken
4.4. Als de factuur verzonden is, klik dan op deze knop. Een verzendingsdatum wordt automatisch in het systeem aangemaakt en nieuwe opties verschijnen :

  1. Een kredietnota aanmaken (indien nodig)
  2. Een pro forma aanmaken (indien nodig)
  3. Aanmaningen beheren (automatisch creëren van herinneringsbrieven)
  4. De betaling van de factuur signaleren

4.5. Een factuur opzoeken via het intra-tab navigatie menu (opgelet, het creëren van een factuur is opvolgend aan het creëren van een offerte aanvaard door de klant)